HTML

Egy fiatal hölgy a nagy világban

Egy fiatal hölgy lelki fejlődése egy ausztráliai utazás kapcsán bemutatva.

Friss topikok

  • Juventusy: ??? (2010.06.10. 01:14) Világ megváltása
  • Juventusy: A szakma/munka/hivatás tényleg nagyon fontos! De már mindjárt itthon vagy!!! :) Használd ki a mara... (2010.04.20. 00:35) Futás
  • Juventusy: Amióta van netted, alig látlak a skypon! :( (2010.03.30. 00:42) internet
  • Juventusy: Szerintem ráfeküdtél, ezért meghalt szegény pokocska! :) (2010.03.17. 11:21) pokok
  • Dualon: :)) (2010.03.10. 22:57) Nok napja marc. 8

Linkblog

2010.03.09. 01:50 bsophia

Nok napja marc. 8

Sikerult Victornak nagyon meglepnie tegnap noknapja alakmabol, ezert kicsit szemelyesebben, mint altalaban elmeselem a tegnapi napomat.

Mivel mar lassan 3 honapja leszunk egyutt Victorral es a kisebb nagyobb problemainkat is sikerult mar rendezni, ugy gondoltam, hogy epp itt az ideje, hogy unnepeltessem magam egy kicsit nok napja alkalmabol... :D

Valentin napra azt mondtam neki, hogy nem szeretem tulsagosan, ezert nem is szoktam nagyon unnepelni. Ami igaz is, de azert minden no, a legmelyen, var valamire kis aprosagra, vagy figyelmessegre...  Persze hozza kell tennem, hogy egy szavam sem lehet, mert eppen akkor New-Zealandon voltunk.

Par nappal nok napja elott szobakerult, hogy melyik orszagba ki hogy unnepli es kapva kaptam az alkalmon, hogy bizony-bizony Magyarorszagon ezt meg szoktuk unnepelni... :) Meg elotte levo nap is emlekeztettuk ra csak, hogy nyomatekot adjunk a dolgoknak, hat nincs mese probaljuk tanitgatni es terelgetni a fiukat, ferfiakat... :D

Amire szamitottam az egy szal virag mikor talalkozunk, e helyett egy kaveval a kezeben erkezik, hogy boldog nok napjat, ami nem is lett volna baj, csak masra szamitottam.

Ezt kovetoen hazajottunk, es mig o nezte az Oscar atadast, addig en megcsinaltam az itteni teendoimet, ami hetfon a legtobb, es foztem neki ebedet, szoval delutanra, mar hulla faradt voltam. Mondanom sem kell, aki ismer az pontosan tudja milyen vagyok (sajnos) egesz ido alatt kisebb nagyobb ironikus celzasokat ejtettem el, hogy meg sosem kaptam tole viragot, es hogy ez inkabb ferfiak nappja, raadasul ZS. meghivott ebedelni, lehet inkabb azt kellett volna elfogadnom... (Tudom aljas vagyok, de csalodott voltam es faradt)

Majd a viragkuldoszolgalat csonget a kapunal es meg ekkor is megjegyzest teszek, hogy KOSZI a viragot, persze jo gunyosan, mert biztos voltam benne, hogy Barbaranak jott a virag...

Na es ekkor jott a nagy pofara eses, mert a virag bizony nekem erkezett, egy gyonyoru feher dobozban, zold masnival atkotve, 12 szal feher rozsa...

Mondanom sem kell, hat a szavakat sem talaltam...  Percekig ki sem nyitottam a dobozt, mert egyszeruen csak elvezni szerettem volna azt a remek, meglepodott, meghatodott erzest, amit akkor ereztem... Nem is nagyon erdekelt mi van benne, csak az, hogy ezt nekem csinalta, ertem csinalta... Mindent elore kitervelt, hogy itt legyen mikor megkapom, hogy a kapunal ne mondjanak nevet es hasonlok...

A tanulsag ismet oriasi volt, konyorgom Zsofi, csak kicsit kedvesebben es kevesebb ironiaval!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Persze nagyokat nevettunk utana rajta, de azert nekem lecke erteku volt a dolog! ;)

Mikor Barbara es Ray hazaerkezett megkerdeztek, hogy szulinapom van, vagy mert kaptam ezt a viragot, mert ok bizony nem is tudtak a nok napjarol ;)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://universe.blog.hu/api/trackback/id/tr351823021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása